Kontorsansvarig säljare till Ghost Competence Skellefteå


Ghost Competence går precis som Skellefteå stad in i en intensiv period framöver. Vi söker därför kvalificerad personal som har viljan och drivet att fortsätta utveckla vårt kontor i Skellefteå.

Ghost Competence Skellefteå har flera stabila konton som behöver löpande stöd av dig men vi vill såklart även att du jobbar för att ta in nya kunder. Din roll kommer att innebära personalansvar över en liten driven personalstyrka, du kommer att aktivt jobba med försäljning och utöver den egna personalen har du stöd från koncernens ekonomiavdelning. Ersättningen kommer vara en kombination av fast lön och bonusbaserad på kontorets resultat. Vårt mål är att bli en ledande aktör på tjänstemannasidan inom bemanning- och rekryteringsbranschen. Vi verkar för att skapa och bibehålla så många arbetstillfällen som möjligt i Norrland. Vi samarbetar med både små och stora företag inom olika branscher. Ta chansen att bli en del av vårt team!

Vi arbetar mot gemensamma mål, fortsatt utveckling och en tillväxt i region Norrland.



Information om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och rekrytering inom bemannings- och rekryteringsbranschen och vill ta nästa steg kan detta vara din chans! Du kommer att vara en viktig del i att bibehålla och skapa nya kunder, utveckla och driva Skellefteåkontoret framåt mot nya höjder. Vi söker dig med entreprenörsanda, kämpaglöd och förmågan att fatta beslut för att driva arbetet framåt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsansvarig säljare kommer du att ansvara för att:

• Söka upp och kontakta nya intressanta företag
• Skapa goda och långvariga kundrelationer genom att alltid ge bästa möjliga service
• Utveckla samarbeten med kollegor inom vår sälj- och rekryteringsorganisation
• Bibehålla och utveckla redan befintliga kunder
• Ansvara för att kontoret drivs professionellt med insyn i såväl intäkts- som kostnadssidan.


Vi söker dig som
Besitter en stor kommunikativ förmåga i både tal och skrift, är förtroendeingivande i det personliga mötet samt tar ett stort ansvar för att självständigt driva egna processer. Du har ett brinnande intresse för affärer och försäljning, stark servicekänsla och en vilja att alltid prestera lite bättre än alla andra.

Då du har en viktig och ansvarsfull roll ser vi att du är strukturerad och noggrann person. Eftersom arbetsuppgifterna är varierande och arbetstempot kan vara högt är det även viktigt att du är flexibel och att du kan prioritera mellan olika uppgifter. Vidare är du prestigelös och har inga problem med att ”hugga i” där det behövs. Du är utåtriktad, orädd och målfokuserad.

Kvalifikationer:


• Ett par års erfarenhet av försäljning, gärna från bemannings- och rekryteringsbranschen
• Kunskaper i arbetsrätt och rekrytering är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort är ett krav


FAKTA

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare
ORT: Skellefteå
URVAL: Sker löpande
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 1/4 - 2020
KONTAKT: Tobias Nilsson

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss, Tobias Nilsson, tobias@ghostcompetence.se