Ocab söker administratör till Luleå

Information om tjänsten
Kom och jobba med oss på Ocab! Är du en strukturerad person trivs som bäst när det är ordning och reda har en serviceådra som gör att du drivs av att hjälpa andra med det du kan. Stämmer den här beskrivningen in på dig? Då ser vi fram emot att få in just din ansökan!

Vi samarbetar med Ghost Competence som hjälper oss med rekryteringsprocessen, dock kommer du att bli direktanställd av Ocab.

All kontakt gällande tjänsten ska ske via Ghost Competence.


Dina arbetsuppgifter
* Leverantörsreskontran - Inscanning, kontering, utgående betalning
* Kundreskontran - fakturering, inbetalningar och påminnelser
* Projektadministration - nära samarbete med projektägare, uppläggning av nya kunder, projektuppföljning.
* Admininstration - arkivering, posthantering in- och utgående, växeltelefoni

Har du en ekonomisk erfarenhet så är det en merit men inget krav.

Vi söker dig som
Vi söker dig som har liknande erfarenheter sedan tidigare. Du är snabblärd, noggrann och vågar ta initiativ. Du är självgående och har ett effektivt arbetssätt. Vidare är du duktig på att kommunicera, är strukturerad och har en positiv energi. Som person är du öppen, glad och framåt. Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter, har ett driv och är samarbetsvillig.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast 24 november.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare
SISTA ANSÖKNINGSDAG 24/11
ORT: Luleå
KONTAKT: Maria Lundgren

Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Lundgren, maria@ghostcompetence.se