Säljare/ Account Manager till Canon Business Center Skellefteå

Information om tjänsten
Canon Business Center Skellefteå växer och behöver förstärka säljteamet med ytterligare medarbetare.
Vi söker nu en säljare/ account manager som kommer att hjälpa våra företagskunder att hitta rätt lösningar inom dokumenthantering.

Av oss får du ett starkt varumärke att arbeta med – alla känner till Canon! Du blir en del av en god säljorganisation som erbjuder säljstöd, tekniskt stöd och en strukturerad och beprövad försäljningsmetod. Du får också goda utvecklingsmöjligheter, Canon har ett eget karriärutvecklingsprogram och ser gärna sina medarbetare växa inom företaget.

För rätt person erbjuder vi en spännande tjänst i en framgångsrik organisation!

Ghost Competence ansvarar för rekryteringsprocessen, men du blir direktanställd av Canon Business Center Skellefteå
All kontakt gällande tjänsten ska ske via Ghost Competence.



Information om kundföretaget
Canon Business Center är den del av Canon som arbetar närmast kunden. Vi arbetar med försäljning, service och support av Canons breda utbud av dokument och utskriftslösningar som på olika sätt utvecklar våra kunders informations- och dokumentflöden. Canon Business Center är en franchisekedja som finns på 30 platser i landet, från Luleå i norr till Malmö i söder. Inom kedjan arbetar idag 500 personer. Läs mer på www.canon.se

Dina arbetsuppgifter
Som säljare/ account manager kommer du att jobba med nykundsbearbetning samt utveckla och förvalta befintliga kunder.
I vårt sortiment finns allt från enkla kopiatorer och skrivare till avancerad mjukvara. Du sätter dig in i kundens behov, föreslår lösningar, genomför försäljning och utvecklar relationen. Dina kunder kommer vara små och medelstora företag.

Vi söker dig som
Är en driven och framåtsträvande person, social och utåtriktad med ett stort mått av affärsmannaskap. Du är tävlingsinriktad och trivs med att få arbeta i frihet under ansvar. För att lyckas som säljare hos oss krävs det att du är en målmedveten person som vet att hög aktivitetsnivå ger bäst resultat. Du har grundläggande IT-kunskaper (Office-paketet), talar och skriver god svenska och har körkort för personbil. Vi söker dig som har erfarenhet av B2B och uppsökande försäljning eller haft liknande tjänster som kan vara meriterande.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet!

OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare
ORT: Skellefteå
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2019-08-04
KONTAKT: Ellen Berg

Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Ellen Berg på ellen@ghostcompetence.se