Servicerådgivare till Bavaria Bil Luleå



Som servicerådgivare på Bavaria Bil Luleå får du möjlighet att vara spindeln i nätet. Kundkontakten är en viktig del i denna tjänst där du vårdar befintliga och nya kundrelationer. Du är ansvarig för den dagliga planeringen samt arbetsledningen av de arbeten som ska utföras på verkstaden. Tjänsten innefattar även en hel del försäljning i samband med kundens besök. Här intar du frontposition och är företagets ansikte utåt!

Bavaria Bil kännetecknas av en social och prestigelös miljö där driv och engagemang ger mycket tillbaka. Är du intresserad av att ta nästa steg i karriären och växa med oss?


Information om kundföretaget

Bavaria startades upp i Norge för 21 år sedan med en vision att förändra kundbemötandet i branschen. Grundarna ville mötas av entusiastiska och engagerade säljare, servicemottagare och mekaniker. De förväntade sig mer än vad som erbjöds. Mycket mer. Därför grundade de Bavaria.

Idag är Bavaria en av Nordens ledande återförsäljare av premiumvarumärkena BMW och MINI. Vår värdegrund genomsyrar hela vår verksamhet; att skapa unika kundupplevelser, att vara märkbart bättre och leda utvecklingen inom branschen. Vi tror att vi bäst kommer dit genom ödmjukhet, respekt, ärlighet, passion och genom att vara nytänkande. Och det blir bara möjligt att uppnå genom engagerade medarbetare. Vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss?
Läs mer om oss på www.bavariabil.se.


Dina arbetsuppgifter

Arbetet innebär daglig kontakt med kunder över disk, via telefon och mail.
Du ansvarar för att planera och leda mekanikernas arbete i verkstaden samt kontakten med både sälj- och reservdelsavdelningen.

Du kommer att ha goda förutsättningar att ge kunden en bra upplevelse då du har kontakten med kunden genom hela service/reparationsprocessen av dennes bil.



Vi söker dig som
Har en social och härlig personlighet och gillar ordning och reda. Du trivs när du har ett arbete som innebär mycket kundkontakt och ser dig själv som serviceinriktad.

Det är en fördel om du har mekanisk bakgrund och/eller har erfarenhet från service men detta är inget krav. Har du erfarenhet från en tidigare arbetsledande roll ser vi detta som meriterande.

För att lyckas i rollen som servicerådgivare hos oss krävs det att du kan hantera många bollar i luften och att du har ett strukturerat arbetssätt.

B-körkort och god datorvana är ett krav

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering.

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning

ORT: Luleå

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2019-04-22

KONTAKT: Maria Lundgren

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Lundgren, maria@ghostcompetence.se




Om oss

Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se