Teamledare till Sergel Kredittjänster

Information om tjänsten
Vill du bli vår nya teamledare på vårt kontor i Skellefteå?

Vi erbjuder rätt kandidat stora möjligheter i ett bolag som är inne i en mycket spännande fas. Vi satsar på ledarskapet, och du får tillsammans med övriga ledare på Sergel en gedigen utbildning. Här får du möjlighet att komma till en plats där kundservice är hjältarna på bolaget. Både du och dina medarbetare åtnjuter bra villkor och förmåner.

Sergel är ett företag som bryr sig om människorna de möter och du möts av en arbetsplats som präglas av personlighet, professionalism och engagemang. Under parollen We Care arbetar alla i företaget mot det gemensamma målet att skapa marknadens nöjdaste kunder och slutkunder. Sergel är inne i en spännande utvecklingsfas och du som lockas av att vara med på den pågående förändringsresan ges möjlighet att vara med och ta Sergel in i framtiden.


Information om kundföretaget
Sergel Kredittjänster är ett inkassoföretag som arbetar med kredit- och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 150 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i Sergels lokaler i Skellefteå.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teamledare får du en viktig och central roll på Skellefteå-kontoret, där vi idag är ca 35 medarbetare.

Du kommer att ansvara för ett av teamen, med ca 15 medarbetare. Genom coachande och involverande ledarskap driver du ditt teams resultat framåt, skapar medarbetartrivsel och bidrar aktivt till kulturen på kontoret. Du har fullt personal- och resultatansvar för dina medarbetare.

Tillsammans med övriga ledare driver du såväl kontoret som bolaget Sergel framåt. Du rapporterar direkt till Site Manager.

Arbetsplatsen präglas av att vi har roligt på jobbet och värdesätter ett gott samarbete och teamkänsla.



Vi söker dig som
Vi söker dig som är trygg och engagerad i ditt ledarskap och som involverar dina medarbetare samt drivs av att leda och motivera andra till att uppnå sina, och företagets, målsättningar.
Du har ett coachande ledarskap och är samtidigt tydlig som person, är inte rädd för att fatta de beslut som krävs för att verksamheten ska utvecklas positivt. Att skapa resultat är självklart för dig.

Vi ser att du har erfarenhet av ledarskap och har du jobbat inom call/contact centers så är det starkt meriterande.

Vi ser att du drivs av service, coachning och ledarskap. Du har ett sinne för affären och jobbar proaktivt för att hela tiden förbättra verksamheten.

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning

ORT: Skellefteå

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2019-06-02

KONTAKT: Ghost Competence ansvarar för rekryteringsprocessen och all kontakt gällande tjänsten ska ske via Ghost Competence.

Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Ellen Berg på ellen@ghostcompetence.se